پوکه صنعتی چگونه تولید می شود

پوکه صنعتی چگونه تولید می شود

5
(2)

پوکه صنعتی چیست

ساختار بتن سبک به این شکل است که به طور معمول با گسترش مواد شیل، خاک رس و سنگ آهک که در کوره چرخشی استخراج شده اند تا یک ساختار متخلخل ایجاد کنند. به منظور ساخت یک ساختار سلولی حاوی حدودا 30 – 50 درصد حفره از حباب های گاز در یک خمیر سیمان استفاده می شود. بتن سبک وزن با جایگزینی کامل یا جزیی مواد مصنوعی یا مصالح طبیعی در یک مخلوط بتن با ایجاد مقدار زیادی از حفره ها تولید می شود.

کاربرد پوکه صنعتی

برنامه های کاربردی صنعتی برای پوکه ها از پوکه ها می توان در تهیه بلوک ها و به عنوان بتن استفاده کرد. پوکه ها همچنین به عنوان ساینده، به ویژه در شیشه های تلویزیون، تخته مدار کامپیوتر و پیرایش پارچه (مانند جین)، استفاده کرد. پوکه بسیار شکننده است به این معنی است که حتی وقتی که با قدرت بسیار خوبی مورد پردازش قرار می گیرد، لبه های آن در فرایند خرد کردن و له کردن از بین نمی رود. پوکه ها حتی درکاهش انفجار نیز موثر هستند و هنگامی که پوکه در بمب گذاری استفاده می شود، می تواند به کاهش آسیب از انفجار تصادفی کمک کند.

مجموعه پوکه سازه توزیع کننده و مرکز فروش پوکه معدنی، پوکه معدنی قروه، پوکه قروه و فروش سنگ پا و ارسال آن به سراسر ایران می باشد. برای اطلاع از قیمت پوکه معدنی، خرید پوکه معدنی، قیمت سنگ پا و خرید سنگ پا با ما در تماس باشید.

پوکه صنعتی چگونه تولید می شود
پوکه صنعتی چگونه تولید می شود

پوکه به عنوان یک رسانه فیلتراسیون در سیستم های آب شیرین در سراسر جهان عمل می کند پوکه، ترکیبی سبک دارد و در محصولات بتنی استفاده می شود. مقدار پودر R – value در ترکیب بتن باعث می شود تا بتن 4 برابر افزایش قدرت داشته باشد به همین جهت ساختن بتن با پوکه معدنی مزیت بزرگی در صرفه جویی انرژی محسوب می شود.

در صنعت باغبانی از پوکه برای خرد کردن خاک استفاده می شود و پوکه به توانایی متراکم خاک برای حفظ رطوبت کمک می کند پوکه همچنین می تواند به عنوان محیط کشت برای گیاهان در غیر خاک استفاده شود. پوکه یک پرکننده عالی است این طبیعت غیر کریستالی، غیر سمی و غیر خطرناک است به عنوان مثال، در صنعت رنگ، با چگالی پایین و قدرت مقاومتی که در برابر لکه دارد استفاده می شود صنایع پلاستیک نیز از پوکه به عنوان پرکننده کاربردی استفاده می کنند.

صنعت ساخت و ساز با استفاده از پودر پوزولان بتن پوکه توانسته دوام، طول عمر و قدرت را به برنامه های استفاده شده از بتن مانند جاده ها، پل ها، محصولات بتنی پیش ساخته، بتونه های سیمانی، پانل های شیب دار سبک و بتونه تزیینی اضافه نماید. مجموعه پوکه سازه مرجع فروش سنگ پا در کشور می باشد. در صورت نیاز به خرید سنگ پا با پوکه سازه تماس بگیرید. خواص شیمیایی پوکه معدنی بسیار متفاوت است و عمدتا سیلیکون دی اکسید سیلیکون (سیلیکات آلومینیوم آمورف) برخی از اکسید آلومینیوم و مقدار کمی از اکسید های دیگر را شامل می شود.

استفاده از پوکه صنعتی به عنوان یک محصول سبز

برچسب سبز به طور کلی به محصولات و فرآیند هایی که انرژی را هدر نمی دهند نمی دهند یا به محیط زیست آسیب نمی رساند، داده می شود البته، یک تعریف بسیار ساده در مورد اصطلاح سبز در حال حاضر یک اصطلاح بازاریابی در مورد هر چیزی به شمار می رود.

پوکه معدنی در اصطلاح سبز مهم ترین گام در فرایند تولید صنایع محسوب می شود که از طبیعت مادر مراقبت می کند برخلاف فلزولین، سیلیسیم و خاکستر، پوکه برای تغییر ارایش شیمیایی ساختار نیازی به حرارت دادن ندارد تا آن را مفید جلوه دهد. برای خرید پوکه معدنی قروه با پوکه سازه مرجع فروش انواع پوکه معدنی در تماس باشید.

کنتراست، به عنوان مثال (سیمان پرتلند) عنصر کلیدی برای بتن محسوب می شود سیمان پورتلند توسط معدن سنگ آهک تولید می شود، سپس خرد شده و با حرارت دیدن در کوره خواص فیزیکی آن تغییر می کند. بنابراین، با توجه به اثرات کربن، انرژی مورد نیاز برای تولید ن هایی سیمان پورتلند، نگرانی عمده صنعت و دولت ها به شمار می رود تولید سیمان بخش مهمی از مراحل تولید گاز های گلخانه ای عمده محسوب می شود.

پوکه صنعتی چگونه تولید می شود
پوکه صنعتی

قیمت پوکه صنعتی

برای اطلاع از قیمت پوکه صنعتی با شرکت پوکه سازه تماس بگیرید تا کارشناسان مجموعه شما را راهنمایی کنند. پوکه سازه تولید کننده پوکه معدنی قروه، توزیع کننده پوکه معدنی تبریز، پوکه قروه، فروش پوکه معدنی، تولید و فروش سنگ پا های طبی، زیر دوشی، مکعبی و سنتی، تولید کننده بلوک های دیواری، سقفی، تولید کننده سنگ های آتشفشانی، سنگ پوکه ای، ساخت آبنما و آبشار های مصنوعی، آماده ارائه خدمات فروش به هموطنان عزیزمان در سراسر ایران عزیز می باشد. جهت خرید پوکه معدنی و خرید سنگ پا با ما در تماس باشید.

کاربرد پوکه معدنی در کشاورزی یکی از مقاله های مفید سایت پوکه سازه می باشد که پیشنهاد می کنیم مطالعه کنید.

کاربرد پوکه صنعتی چیست؟

از پوکه های صنعتی می توان در تهیه بلوک ها و به عنوان بتن استفاده کرد. برای خواندن سایر کاربردهای پوکه صنعتی با پوکه سازه همراه باشید.

در صنعت باغبانی از پوکه صنعتی چه استفاده ای می شود؟

در صنعت باغبانی از پوکه برای خرد کردن خاک استفاده می شود و پوکه به توانایی متراکم خاک برای حفظ رطوبت کمک می کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

اسکرول به بالا